Service / klachten

Garantie
Zie onze garantie pagina.

Bedenktermijn & Retournering
Zie onze retourneren.

Service:
Wanneer u vragen, wensen of opmerkingen heeft dan kunt u deze bij de afdeling Klantenservice kwijt via: info@dezorghulpmiddelenshop.nl U kunt ons ook telefonisch benaderen via onderstaand telefoonnummer op de onderstaande tijden.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0031(0)6 20364262. Hieronder staan de tijden voor telefonische bereikbaarheid. Mochten wij uw niet direct te woord kunnen staan, laat dan a.u.b. uw naam en telefoonnummer achter op onze voicemail. We bellen u dan zo snel mogelijk terug. Buiten deze tijden kunt u ons via de e-mail of het contactformulier bereiken.

Maandag: 08:00 - 18:00 & 20:00 - 21:30
Dinsdag: 08:00 - 18:00 & 20:00 - 21:30
Woensdag: 08:00 - 18:00 & 20:00 - 21:30
Donderdag: 08:00 - 18:00 & 20:00 - 21:30
Vrijdag: 08:00 - 18:00 & 20:00 - 21:30


Klachten
Gaat er iets niet goed? Loopt het niet als verwacht, is een product defect of verkeerd geleverd? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We proberen het probleem dat zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.

Een reactie met ons plan van aanpak kunt u normaliter binnen 5 dagen van ons verwachten. Hoe het daarna gaat, hangt van de klacht af. Voor zaken over een product zijn we vaak afhankelijk van de leverancier, waarmee we dan in overleg moeten gaan. Soms moet het product ook heen- en weer gezonden worden, wat natuurlijk wat tijd kost. Maar: wij regelen het voor u en houden u op de hoogte van de voortgang!

Mochten u tips hebben voor de verbetering van onze dienstverlening, horen we dit graag.

Wanneer u uw klacht per post wilt indienen dan kunt u het onderstaand adres gebruiken:
De Zorghulpmiddelen Shop.nl
Jagersbosstraat 10
5241JT, Rosmalen